domingo, 19 de septiembre de 2010

Presentació

Hola gent!!!

A continuació us faré una breu introducció per tal de que em conegueu una miqueta més, així com també us explicaré quines són les meves expectatives pel nou curs que he iniciat aquest any.

Doncs bé, em dic Laura tinc 21 anys i vinc del grau  superior d'educació infantil. He decidit continuar els meus estudis, cursant la carrera d'educació infantil, ja que el grau que vaig realitzar em va agradar molt i sempre havia volgut dedicar-me a l'ensenyament, concretament en educació infantil.

En aquesta carrera busco apendre coses noves, formar-me una mica més i tenir noves experiències en l'àmbit de l'educació i que m'ajudin en el meu futur professional.

Per tant amb aquest blog podreu anar veient les meves opinions i reflexions sobre tot allò que anirem fent durant el curs en aquesta assignatura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario